Ons telefoonteam is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 10-17 uur, +31 85 40 10 138.

Verzendkosten en -informatie

Bij bestellingen met een orderwaarde tot € 350 (excl. BTW) bedragen onze verzendkosten € 6,50 (excl. BTW). Bij orderbedragen boven de € 350 (excl. BTW) zijn de verzendkosten voor onze rekening en dus voor u GRATIS! In de tabel hieronder treft u de staffel aan met in de kolom Orderwaarde de drempelwaardes en in de rechter kolom treft u dan de totale Verzendkosten aan.


  Orderwaarde
Verzendkosten
Land  Excl BTW Incl 21 % BTW Excl BTW  Incl 21% BTW 
BE € 0 - 350 € 0 - 423,50 € 6,50   € 7,87
BE > € 350 > € 423,50
GRATIS GRATIS

 

Verzendingen door Dymowebshop binnen België

Dymowebshop verzendt vanuit Nederland. Wij maken gebruik van PostNL en UPS voor verzendingen vanaf ons magazijn in Harderwijk. Daarbij wordt gebruik gemaakt van track & trace zodat Dymowebshop en de klant beiden de zending makkelijk via internet kunnen volgen. Iedere zending wordt door ons aangemeld bij PostNL en UPS en de klant ontvangt automatisch op het bij de order vermelde emailadres een aankondiging van verzending en links om op een later tijdstip de sortering en uitlevering van de zending te kunnen volgen. Op het moment van aanmelden van de zending krijgt u bericht, op dat moment ligt uw zending nog in ons bedrijf en wordt deze later op de dag bij PostNL of UPS afgeleverd. PostNL en UPS scannen de ontvangen zendingen meestal meteen bij ontvangst zodat u al in de loop van de avond de status van uw zending kunt inzien.

Indien PostNL of UPS het pakket niet op het adres van de geadresseerde kan afleveren wordt het meegenomen naar de Post of UPS vestiging en nog tweemaal op volgende werkdagen geprobeerd aan te bieden. De geadresseerde ontvangt daarvan een bericht per briefje of per email (UPS) en ook via de track & trace website kan de klant zien waar de zending zich op dat moment bevindt.

Verzendingen namens Dymowebshop door importeurs

Dymowebshop laat soms uw bestelling rechtstreeks vanaf de importeur naar u verzenden. Dat doen we als we zelf onvoldoende voorraad hebben en het daardoor te lang zou duren voordat u uw bestelling in huis heeft. Iedere partij waarmee wij samenwerken gebruikt andere vervoerders en wij krijgen in zo'n geval de Track & Trace gegevens niet automatisch in ons systeem ter doorzending aan u. Van sommige transporteurs zijn de Track & Trace gegevens pas na middernacht beschikbaar. U ontvangt in zo'n geval dus niet automatisch na ons bericht van verzending een email met Track & Trace gegevens. Wij volgen uw zending wel en als u vragen heeft naar de voortgang van uw zending, mail of bel ons dan, we verstrekken u graag de gegevens die voorhanden zijn.

Privacy aspecten van zendingen

Om goederen te kunnen verzenden en deze via Track & Trace te kunnen volgen is het vereist dat de adresgegevens van de ontvanger vooraf bij de vervoerder worden aangeleverd. Wij verstrekken dan ook het door u opgegeven afleveradres en contactpersoon zo volledig mogelijk aan de vervoerder opdat de aflevering met de minste vertraging en grootst mogelijke nauwkeurigheid kan worden uitgevoerd.

Om goederen internationaal te verzenden is het vrijwel altijd vereist ivm douane-aangelegheden om dmv een omschrijving of klassificatie aanduiding de inhoud van de zending te vermelden met de handelswaarde en het gewicht. Wij verstrekken die gegevens aan de vervoerder die het naar eigen inzicht verwerkt in zijn systemen en rapporteert aan de autoriteiten.

Naar boven